Warning: preg_replace_callback(): Requires argument 2, '$func['entity_fix']('\2')', to be a valid callback in /nfs/c01/h06/mnt/10927/domains/dragonprime.net/html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
additional room password
DragonPrime - LoGD Resource Community
Welcome Guest
  • Good morning, Guest.
    Please log in, or register.
  • September 20, 2019, 03:34:52 AM
Home Forums News Downloads Login Register Advanced Search
* * *
DragonPrime Menu
Login

Resource Pages
Search

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: additional room password  (Read 2124 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Shadeless
Captain of the Guard

View Profile WWW
« on: April 09, 2013, 01:25:25 AM »

Hallo Zusammen,
ich habe ein kleines Problem.
Aeolus hat mir geholfen ein Modul zu schreiben, um Passwrter fr die Additional Rooms festzulegen.
Dazu habe ich ihm meine datei gegeben (die zu dem Zeitpunkt noch den "tear down-Fehler" hatte. Er hatte mir dazu netterweise ein Modul geschrieben.
Als ich dann aber den Teardown fehler rausgeschrieben habe, hat das mit dem Passwort irgendwie nicht so funktioniert und ich habe das irgendwie, oder teilweise berschrieben.
Jetzt habe ich versucht es soweit zu rekonstruieren, dass ich an der Stelle bin, dass man ein Passwort eingeben kann. Dies wird beim betreten aber noch nicht abgefragt. Ich wei nicht, wo die gesamte, fertige Datei von Aeolus war und ich finds peinlich, dass es mir abhanden gekommen ist Sad

hi everyone,
i have a little problem,
Aeolus was so nice to write me a program, where i can add password to additional rooms, but i gave him the old file with the "tear down- error". I found it out, when he finished his work. So i tried to repair the little problem, like it was in the forum, but then the password add on doesnt work.
I dont know why but i think i overwrite some parts of the password modul, during repairing this "tear down problem" so that now i can add a passwort, but if you want to enter the room. Sad
i dont know where the completely modul from aeolus is, but i'm angry on myself, that it happens like this.

my knowledge is not that good to solve the problem on my own.
i learned that i need to check the files efficient the next time, before they get ready to work.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

*
DragonPrime Notices
Version 1.1.2 is the current supported version and is available for download.

Support Us
No funds raised yet this year
Your help is greatly appreciated!
Recent Topics
DragonPrime LoGD
Who's Online
77 Guests, 0 Users
Home Forums News Downloads Login Register Advanced Search